Ofte stilte spørsmål
Generelle priser finner du under priser, men er mye vi fikser som ikke står oppført så bare ta ringe oss eller send email så kan vi gi pris på reparajsonen. Hovedsaklig ligger en diagnose på 399 kr som fastpris, ofte må tas diagnose for finne ut problemet med enheten, da pleier vi gi prisoverslag, ønsker kunde reparajsonen trekkes diagnose prisen fra total prisen.
Vår nåværende reparasjonstid er 2-5 dager, rush service kan utføre kortete (rush-gebyr på 399 kr), men mange av faktorene som bestemmer lengden på reparasjonen er utenfor vår kontroll. Vær oppmerksom på at dette bare er et estimat, og tiden kan være mer eller mindre avhengig av skaden på enheten din, reparasjonskøen, bestilling av deler osv.
Vi er så sikre på at du vil være fornøyd med vår service og vårt arbeid, at vi tilbyr en 60 dagers garanti på alle våre reparasjoner.
Vi fikse alt av små og stor elektronikk, uannsett hva måtte være så tar vi alltid titt på om noe som lar seg fikses, vi utfører reparasjoner på alle enheter,merke og modeller.
Ja vi tar imot reparasjon uannsett hvor dere holder til, send oss en mail eller ring oss så hjelper vi deg.
Vi tilbyr gunstige og gode bedriftavtaler, vi fokus på bærekraft. Send oss en mail så setter vi opp bedriftsavtale som tilpasset og passer for din bedrift
Vi holder til 40 km fra Stavanger, alle sendings info ligger under «kontakt».
Vi har en 30-dagers policy. Når det har gått 30 dager siden kjøpet, kan vi ikke lenger tilby deg refusjon eller bytte. Derfor oppfordrer vi våre kunder til å gi oss beskjed hvis de ikke fornøyde med kjøpet så snart som mulig.Hvis du velger å returnere en vare innen 30 dager etter kjøpet, må varen være i samme stand som du mottok den i, originalemballasjen. Du kan ringe eller sende oss en email for å be om et RMA-nummer for retur, så behandler vi en RMA for retur. Du må legge ved kvittering eller kjøpsbevis for at returen skal behandles.
For å motta refusjon av kjøpet ditt, må vi først motta og inspisere varen du ønsker å returnere. Microrep-personalet vil varsle deg via email når vi har mottatt returen din, og når vi har avgjort om refusjonen din er godkjent eller ikke. Hvis du er godkjent for refusjon, vil en kreditt automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten
Vi er alltid tilgjengelig om du skulle trenge hjelpe, enten om er på vår Facebook-siden, Instagram-side eller på hjemmesiden. Husk vi er her for hjelpe ikke vær redd for spørr.
Ring oss eller send oss email så hjelpe vi deg, enten om spørsmål eller reparasjon.
Løpet av 2023 skal vi komme med vår egen YouTube kanal for reparasjoner og lignende content.